Καταναλώνουμε τη μόδα όπως το junk food?

Στερεύουν οι σχεδιαστές από φρέσκιες ιδέες ή κάνουν τα πάντα στο βωμό της διαφήμισης, ακόμα κι αν αυτή είναι αρνητική; Ο λόγος γίνεται για τον Jeremy Scott, τον νέο σχεδιαστή του οίκου Moschino, ο οποίος σίγουρα έκανε τους πάντες να τον συζητούν με το show που παρουσίασε χθες στο Μιλάνο. Οι δημιουργίες του απεικόνιζαν τηγανιτές πατάτες, burgers, σοκολάτες, αναψυκτικά και ότι άλλο μπορεί να φανταστεί κανείς σε junk food. Τα μοναδικά σύνολα που ξεχώριζαν σε ύφος ήταν αυτά που θύμιζαν απομιμήσεις Chanel, ενώ ακόμα και το νυφικό που παρουσίασε στο τέλος είχε στάμπες από κατάλογο εστιατορίου! Στους προσκεκλημμένους του χάρισε στο τέλος της επίδειξης μία θήκη κινητού που απεικόνιζε... μαντέψτε... το σήμα των Mc Donalds! Tρείς εξηγήσεις μπορώ να δώσω για το fashion show που παρουσίασε. Η πρώτη εκδοχή (σκέφτομαι αθώα) είναι ότι του αρέσει το junk food τόσο πολύ που πέρασε το ένα του πάθος στο άλλο, δηλαδή στη μόδα. Η δεύτερη (σκέφτομαι πονηρά) είναι ότι χρηματοδοτήθηκε από τα Mc Donalds και η τρίτη εκδοχή, που προσωπικά αυτή θέλω να κρατήσω, είναι ότι βλέπει την αστεία πλευρά στη βιομηχανία της μόδας που κινείται με τόσο γρήγορους ρυθμούς, οι τάσεις έρχονται και φεύγουν με την καταναλωτική ταχύτητα ενός junk food! Επειδή τα λόγια είναι περιττά αφήνω τις φωτογραφίες να μιλήσουν και τα σχόλια δικά σας!







Ετικέτες , , , , , , ,